ΙΝΤΕΡΝΕΤ - ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
 ΑΡΧΙΚΗ | INTERNET | ΙΣΤΟΡΙΑ | ΑΡΘΡΑ | ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ | ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ | ΝΕΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ GOOGLE

Η ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

 

 

 

 

Αναζήτηση στο google

Οι αναζητήσεις στο google στην νέα εποχή

Το τελευταίο διάστημα έτυχε να κάνω πολλές συζητήσεις με φίλους όσο αφορά την αναζήτηση στο google. Μάλλον για να είμαι πιο ακριβής, τα αποτελέσματα των αναζητήσεων στο google.!  Όλες οι συζητήσεις με έμπειρους χρήστες του ίντερνετ καταλήγουν πάνω κάτω στο ίδιο συμπέρασμα. Η αναζήτηση στο google έχει πρόβλημα ή για να το εκφράσω καλύτερα, οι  σελίδες αποτελεσμάτων  στις αναζητήσεις στο google, έχουν πρόβλημα.

Αναζήτηση στο ίντερνετ με το google!

Τις αναζητήσεις μου στο ίντερνετ ως χρήστης τις ξεκίνησα το 1998. Τότε οι δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης ήταν άλλες και όχι το google. Σε όλες όμως γινόταν το ίδιο ακριβώς πράγμα. Μόλις αυξάνονταν η δημοτικότητα τους, αυξάνονταν οι διαφημίσεις που προβάλλονταν στην ίδια λίστα με τα φυσικά αποτελέσματα στις αναζητήσεις,  με αποτέλεσμα σχεδόν η πρώτη σελίδα, τα 10 πρώτα αποτελέσματα σε κάθε αναζήτηση  να είναι πληρωμένες καταχωρήσεις που δεν ανταποκρίνονταν στις ανάγκες των χρηστών.
Αυτό έφερνε ως αποτέλεσμα η μηχανή αναζήτησης να χάνει την δημοτικότητα της, οι χρήστες να βρίσκουν κάποια λιγότερο ενοχλητική μηχανή αναζήτησης και ο κύκλος να συνεχίζεται.  Το google κέρδισε οριστικά την προτίμηση μου το 2001 μόλις προσέθεσε την αναζήτηση εικόνων στα χαρακτηριστικά του. Ήδη όμως από το 2000 είχα προβλέψει ότι αυτή η μηχανή αναζήτησης θα επικρατήσεις καθώς φαίνονταν ότι ανταποκρίνονταν δυναμικά στις ανάγκες των χρηστών του ίντερνετ και στις αναζητήσεις τους.  Η προσπάθεια του google τα επόμενα χρόνια και μέχρι σήμερα μετά από 10 ολόκληρα χρόνια που κέρδισε την προτίμηση μου ήταν να βελτιώνει τις υπηρεσίες του.  Τα τελευταία 2 χρόνια όμως φαίνεται ότι η αναζήτηση του google χάνει έδαφος.  Οι αιτίες είναι πολλές, όμως η ουσία είναι ότι το ζητούμενο των χρηστών σε κάθε αναζήτηση είναι το συναφές περιεχόμενο και σε αυτόν το τομέα το google φαίνεται να χάνει συνέχεια έδαφος. Ενώ δίνει βάρος στην αξιολόγηση των link, στην τιμωρία των websites που προσπαθούν να το χειραγωγήσουν, δεν καταφέρνει να βρει τρόπο να αξιολογήσει, σχετικό, πρωτότυπο περιεχόμενο για κάθε αναζήτηση.

Το μεγαλύτερο λάθος του google κατά την άποψη μου είναι ότι βγάζει πάνω από τα φυσικά αποτελέσματα στις αναζητήσεις, πληρωμένες διαφημίσεις. Μάλιστα το κάνει με πονηρό τρόπο καθώς τα χρώματα δεν έχουν μεγάλη διαφορά και έτσι σε οθόνες με έντονο κοντράστ, σε κινητά τηλέφωνα και φορητούς υπολογιστές, τα πληρωμένα αποτελέσματα, οι διαφημίσεις δηλαδή, φαίνονται ολόιδια με τα φυσικά αποτελέσματα. Σε αυτή την περίπτωση οι χρήστες του ίντερνετ που κάνουν μια συγκεκριμένη αναζήτηση, το  πρώτο που βλέπουν είναι πληρωμένες διαφημίσεις,  που πολλές φορές  είναι άσχετες με την πληροφορία που αναζητούν.
Επίσης το καημένο το google  τόσα χρόνια δεν έχει καταφέρει να ενοποιήσει τις αναζητήσεις στην Ελληνική γλώσσα.   Ενώ έχει την ματαιοδοξία  να διατηρεί το google.gr που υποτίθεται ότι ο στόχος τους είναι να βγάζει στις αναζητήσεις  όσο το δυνατόν πλησιέστερα στις ανάγκες των χρηστών από την Ελλάδα. Είναι γνωστό σε όλους τους Έλληνες χρήστες του ίντερνετ ότι χρησιμοποιούμε τρεις γραφές για να κάνουμε αναζητήσεις. Κανονική γραφή της ελληνικής γλώσσας με τόνους κεφαλαία και μικρά και σημεία στίξης. Γραφή με κεφαλαία και μικρά γράμματα αλλά χωρίς τόνους και σημεία στίξης και φυσικά αναζητήσεις με γραφή greeklish. Για να μην αναφέρουμε τους συμπατριώτες μας και τους ξένους που πολλές φορές κάνουν αναζητήσεις σε πολυτονικό σύστημα γραφής, ειδικά αν αφορά την αρχαία ελληνική γραμματεία ή τα ιερά κείμενα. Σε αυτόν το γρίφο το google δεν έχει καταφέρει να δώσει απάντηση και εξακολουθεί να δίνει διαφορετικά αποτελέσματα στις αναζητήσεις στα ελληνικά με διαφορετική γραφή. Εντάξει μπορώ να το συγχωρήσω όταν βγάζει  διαφορετικά αποτελέσματα στις αναζητήσεις, hotels, ξενοδοχεία, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ,ksenodoxia  αλλά τόσο δύσκολο είναι να βγάζει τα ίδια αποτελέσματα στο ΠΑΡΑΛΙΕΣ, Παραλίες, paralies και μάλιστα στην τελευταία αναζήτηση να μη μου προτείνει ως διόρθωση το παραλιες (πάλι καλά που δεν προτείνει το παραλιε σ ) ενώ ως γνωστόν  ακόμη δεν έχουμε υιοθετήσει το ατονικό σύστημα στην γραφή της Ελληνικής γλώσσας.

Το ερώτημα που απομένει σε όλους είναι γιατί το google παραμένει η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης και για τους Έλληνες χρήστες; Η απάντηση είναι προφανής. Λόγω έλλειψης ανταγωνισμού. Αν δούμε τα αποτελέσματα που βγάζει το bing που πολλές φορές έχει παρουσιαστεί ως το αντίπαλο δέος, είναι για κλάματα. Αυτή η μηχανή αναζήτησης που εμένα με κάνει να διατηρώ κάποια ελπίδα για σωστά αποτελέσματα βάση περιεχομένου στην Ελληνική γλώσσα είναι  το ελληνοποιημένο yahoo (http://gr.search.yahoo.com/) δοκιμάστε το, θα εκπλαγείτε με το πόσο καλά αποτελέσματα βγάζει και το πόσο θυμίζει τις καλές εποχές του google.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ GOOGLE

ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ. ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΣ ΤΟ ΕΠΩΜΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

2005-2011 © INTERNETINFO .GR